Frakt & Retur

1.Required Leverans Information
 *** Den information som behövs för sjöfarten är ditt fullständiga namn, adress och telefonnummer. Observera att vi bara kan skicka din beställning på postnummer och postboxar eller liknande är inte tillgängliga för sjöfarten.
 *** Var noga med att ange rätt leveransadress och telefonnummer.
 *** Vänta 3-5 dagar för leverans av ditt objekt.
 *** Vi skickar ditt spårningsnummer i 24-36 timmar efter att ha fått dina pengar.
 *** Spårningsnummer att kontrollera i: http://www.ems.com.cn/english-main. jsp
 Metoder 2.Tracking
 Efter din beställning skickas kommer vi att erbjuda dig EMS tracking nej. Och hemsida.
 Det finns två metoder för att få information om oss,
 <1.> Besök vår hemsida och ange att kontrollera uppdatera status.
 Kontrollera din e-postadress, och kommer att skicka uppdaterar status till din e-postadress.
 Anm: (. Ni kan kolla inte omedelbart med spårning NEJ Ja, vänta med tålamod lasten Någon gång krävs av Express Company göra.).
 3.Unsuccessful eller fel
 *** Vi är inte ansvariga för återtransport om du gett oss en felaktig eller ofullständig adress.
 *** För de kunder som inte får ditt paket inom 12 arbetsdagar,
 kontakta ditt lokala postkontor ASAPAlways kan kontrollera med det lokala postkontoret direkt med ditt ID-kort eller annat giltigt intyg och kopia som du kan skriva ut när Logga in på ditt registrerade konto på vår hemsida.
tillbaka